Alla inlägg under februari 2013

Av pyzzelbloggen - 25 februari 2013 19:03

Hej, Jag har gjort ett till bokmärke till, som inte ser likadant ut som den andre. Nu kommer jag inte göra en beskrivning på detta, för jag har redan gjort det på ett gammalt inlägg så jag tänte bra vissa en bild nu! Pysseligakramar från Pyzzel!  

Den gammla!

 Den nya!

     



Av pyzzelbloggen - 21 februari 2013 17:59

Hej! Nu kommer ett litet pyssel som heter... ja, det får ni bestäma!

Det du behöver är: Pärlor och limm och papper!

Du börjar med att ta pärlorna och bestämma dig för vad du vill skriva eller göra. Sen bara limmar du fast dom på ett papper som du vill skriva eller så kan du göra en figur! Ja, det var allt! Pysseligakramar från Pyzzel!  


PS: Här kommer det som jag har gjort alltså bilderna! DS

 

  



Av pyzzelbloggen - 18 februari 2013 19:39

Hej, förlåt att jag inte har skrivit, men jag han inte att göra hjärtat, hade fullt upp, FÖRLÅT!! Men ska bättra mig! Men snart kommer jag att lägga ut lite mer pyssel, jag lovar! Pysseligakramar från Pyzzel!  

Av pyzzelbloggen - 15 februari 2013 20:56

Hej! Tyvärr fick jag inte tag i ett hjärta som jag hade gjort till alla i min klass igår, men jag ska göra ett nytt imorgon! Ja , det var allt! Pysseligakramar från Pyzzel  

Av pyzzelbloggen - 14 februari 2013 18:51

HEJ! Jag har gjort ett litet pyssel till idag, men jag har inga bilder, men jag kommer ta lite kort på det imorgon, så ni får vänta lite. Men jag ville också säga var!


KRAM PÅ ER ALLA OCH HA EN FORTSATT




BRA ALLA HJÄRTANS DAG!



OCH ATT ÄLSKA ÄR DET



BÄSTA SOM

FINNS!


  


Av pyzzelbloggen - 12 februari 2013 18:02

Hej! Förlåt att jag inte har skrivit på länge. Har haft fullt upp! Men här kommer ett litet pyssel som jag har gjort!

MINI BORD!

Det du behöver är: En gammal kortlek, sax, limm och en penna.

Du börjar med att ta kortleken och mäta ut hur stort du vill ha bordet. När du har mätt ut det så klipper du ut den. Sen när du ska göra det som håller upp bordet så mätter du ut lika långa bitar som är ganska långa och ganska så smala, men inte för smala. Sen limmar du på dom och så låter du det torka. Också klart med bordet! Nu till stolarna. Du börjar med att klippa ut två bitar som är lika stora och långa från ett kort. När det är klart så viker du dom på mitten ( om du vill kan du klippa dom lite snyggare). Sen till stolsbennen. Det är nästan likadant som med bords bennen men du klipper ut fyra remsor från ett kort lika stora och lika långa. Sen viker du in båda ändarna, och på ena limmar du och sätter på den under stolssitsen. Och gör likadant på dom andra bitarna. Ja, sen är det klart! Men om du vill piffa till bordet, som jag har gjort så kan du göra ett litet block av ett kort, eller som jag har gjort, en blomkruka med blommer eller ja, en liten kortlek. Ja, lycka till! Pysseligakramar från Pyzzel! 


PS: Allt detta som finns på bordet, ja, allt är gjort av kort! DS.


       KOM IHÅG ALLA HJÄRTANS DAG PÅ TORSDAG!!<3     

Av pyzzelbloggen - 2 februari 2013 19:45

Hej! Förlåt att jag inte har skrivit så länge, men det går inte så bra med tennisfodralet, men jag kämpar på . MMMMeeeen om 1 min och 40 sek börjar melodifestivalen och jag har gjort ett litet pyssel till detta lilla lördagsmys .

Det du behöver är: En gammal kortlek, lim och kanske en sax.

Jag ska börja med att berätta vad det heter och det heter korthjärtsskål, och man ska börja med att ta kortleken och lägger ut det som man vill ha det och sen limmar man bara ihop allt och om det inte passar så klipper du bara till den! Ja, lycka till! Pysseligakramar från Pyzzel   

Ps: Här kommer bilderna Ds.

      

   

Presentation

SKRIV FRÅGOR OCH SÅ!!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards