Alla inlägg under mars 2013

Av pyzzelbloggen - 27 mars 2013 20:58

Hej, nu är det snart påsk, så här kommer det ett litet påskpyssel (kommer komma mer!)!

Du behöver: Olika färgade kartonger, sax, färgpennor, lim, tejp och ett påskägg.

Du börjar att ta en halva av påskägget och där i kan du rita mun nos och ögon, eller så kan du klippa ut ur kartong som jag har gjort, det spelar ingen roll! Sen klipper du ut två öron ur kartongen (gör dom i olika färger så ser det lite kul ut). Sen så tejpar du fast dom längst upp på ägget. Sen klipper du ut två små fötter och limmar fast dom längst ner på ägget. Nu kan du lägga godis i den eller bara ha den som pynt! Lycka till! Och GLAD PÅSK! Pysseligakramar från Pyzzel!  


Ps: Här kommer bilder! DS. 



         

 

Av pyzzelbloggen - 19 mars 2013 19:41

Hej, förlåt att jag inte har skrivit på länge! FÖRLÅT! Men jag hinner inte skriva ett pyssel nu! Men jag att jag har ett på g eller flera! Så håll ut;-), det kommer snart!!! Pysseligakramar från PYZZEL!<3

Av pyzzelbloggen - 10 mars 2013 13:30

Hej! Förlåt så mycket att jag inte har skrivit på länge! Förlåt:'( Men här kommer det ett pyssel<3
Du behöver: Ett mobilskal och klistermäken!
Det här är ett lätt pyssel! Om du har ett tråkit skal så klistrar du bara klisermärken. Så ja, lycka till! Pysseligakramar från Pyzzel<3

Ps: Här kommer bilden. Ds


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

SKRIV FRÅGOR OCH SÅ!!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards